top of page

מובילי הדיונים - קבוצת החשיבה 

ד"ר דובי וייס

יזם חינוכי. המייסד הפדגוגי של עת הדעת. חבר הנהלה בסמינר הקיבוצים הממונה על "טכנולוגיות חינוכיות".

מומחה ל-SIT (חשיבה המצאתית שיטתית) ולעיצוב דידקטי. 

נבחר כאחד מ-50 הישראלים המשפיעים ביותר בחינוך בשנת 2010. זוכה פרס רה"מ ליזמות ולחדשנות, 2012.

דיון: מותה של ההרצאה הפרונטלית.

 

ממי נאמן

איש חינוך ופעיל חברתי. מורה למדעים וטייס במילואים.
רכז מרחב ת"א של תנועת המורים, העוסקת בפיתוח מודלים להערכה חלופית.
מנחה לשעבר בתוכנית מיכא"ל למצוינות.
דיון: תרבות המבחנים ושיטות הערכה חלופיות

מייקל שורפ

יזם חינוכי. מעורב בפרויקטים המשלבים שיתופיות ולמידה. 
ממקימי המיזם רצים לבגרות, שכלל הקמת קבוצות לימוד בפייסבוק לקראת הבגרויות. המיזם זכה להצלחה ארצית, כולל הכרה ושת"פ עם משרד החינוך.

דיון: חשיבות השיתופיות בתהליכי למידה.

ועדת היגוי - טכנולוגיות למידה
ועדת היגוי - טכנולוגיות למידה
ועדת היגוי - טכנולוגיות למידה

עידן אלמוג

ראש היחידה לחדשנות בהוראה, במרכז הבינתחומי.

מומחה לעיצוב דידקטי. מנוסה ב: פיצוח, כתיבה והפקה של תכני לימוד והדרכה. לקח חלק במספר מיזמים למצוינות ולחדשנות בחינוך: עת הדעת, חינוך לפסגות, תוכנית מיכאל ועוד.

דיון: מגמות עולמיות, תיאוריות וטכנולוגיות למידה.

 

 

פרופ' מל רוזנברג

עוסק בפיתוח תפיסת disruption בסביבה הלימודית האקדמית (בעבר, במכון הטכנולוגי חולון, וכיום ב"שנקר").
מפתח קורסים בנושאים "חשיבה יצירתית" ו"מוסיקה בשנות ה-60". מוסיקאי, סופר ילדים, מומחה עולמי לריחות פה ול
נביחות.

דיון: "שיבושים" בסביבה הלימודית.

 

 

ד"ר אלון עמית

מנהל שיווק ולמידה בחברה המספקת שירותים רפואיים.
עוסק בפיתוח תפיסת disruption בסביבה הלימודית, ומפתח קורסים בנושאים "חשיבה יצירתית" ו"מוסיקה בשנות ה-60". 
מומחה לרפואת שיניים ולאנרגיה סולארית, ועוד..

דיון: "שיבושים" בסביבה הלימודית.

ועדת היגוי - טכנולוגיות למידה
ועדת היגוי - טכנולוגיות למידה
ועדת היגוי - טכנולוגיות למידה
bottom of page